wtorek, 29 maja 2012

Kolorowy obiad

Kiedyś na stronie z przepisami Extra.Smaczny.pl  znalazłam bardzo ciekawy przepis na pieczone mięso z warzywami i stwiedziłam, że trzeba wypróbować. Od tej pory jak nie mam pomysłu co zrobić na obiad, a nie chcę robić tylko proste kotlety to wtedy robię to danie i muszę powiedzieć że jest bardzo smaczne.

Plastry schabu zapiekane z porem i marchewką. 


Składniki: (podane ilości na 1 porcję)
2 plastry schaby, ja niekiedy stosowałam karkówkę
sól
pieprz
3-4 łyżki oliwy z oliwek, może być olej
2 łyżki pikantnego ketchupu, ale ja wolę łagodny i taki stosuję
por (ok. 5 dag)
2 łyżki majonezu
granulowany czosnek
marchew (ok. 5 dag)

Schab rozbić tłuczkiem, oprószyć solą, pieprzem i delikatnie zrumienić na rozgrzanej oliwie. Dowolną formę wyłożyć folią aluminiowa i na tym położyć plastry schabu.
Por pokroić w plasterki a marchew zetrzeć na tarce.
Na każdym plastrze mięsa rozsmarować 1 łyżkę ketchupu, położyć plasterki pora, delikatnie rozsmarować 1 łyżkę majonezu, posypać czosnkiem i na wierzch położyć startą marchew. Całość włożyć do nagrzanego piekarnika i piec około 20 minut w temperaturze 170* C.

Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...