czwartek, 6 lutego 2014

Pinczetta

Szybka potrawa i smaczna, na obiad i gdy ktoś niespodziewanie wpadnie w odwiedziny.


Składniki:
500 g makaronu grube wstążki
250 g surowego boczku
średni por
400 g pieczarek
2-3 łyżki parmezanu
kwaśna śmietana
natka pietruszki

Makaron ugotować. Boczek kroimy w kostkę i podsmażamy, dodajemy pokrojonego pora i pieczarki. Dusimy, aż zmiękną. Dodajemy śmietanę i delikatnie dusimy, żeby zrobił się sos. Na koniec dosypujemy starty parmezan i podgrzewamy, aż się rozpuści. Zdejmujemy z ognia i dodajemy posiekaną natkę pietruszki. Ugotowany gorący makaron wykładamy na talerze i polewamy sosem.

Moje uwagi: wzięłam połowę porcji, na 3 osoby starczy, bo podane składniki to chyba dla gości :) Nie miałam boczku więc zastosowałam kiełbasę śląską, a ponieważ parmezanu też nie miałam to zwykły żółty ser.

Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...