wtorek, 1 maja 2012

Zakupy marcowe

Trochę spóźniony ten post, ale albo nie było czasu żeby go napisać albo chęci :) Miałam też ostatnio problemy z dodawaniem zdjęć do postów. Jednak w końcu postanowiłam wrócić i postaram się robić  wpisy systematycznie. Więc zaczynam. Oto moje zakupy marcowe:

Alkemika(dawniej Paese), cień Światło Toskanii nr 905, ciemny róż, 9,90 zł
Intensywny kolor na powiece



Alkemika, akrylowy utwardzacz, 15,90 zł


Mariza, płyn dwufazowy  do oczu, 20,90 zł
Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnił mi oczu a mam wrażliwe


Mariza, pędzel z naturalnego włosia, 39,90 zł
Było napisane w katalogu że pędzel jest do pudru mineralnego, ale ja używam go również do podkładu płynnego co widać na zdjęciu bo już go musiałam wypróbować:) i stwierdzam, że sprawuje się dobrze, nie pobiera dużo podkładu i dobrze się nim go rozprowadza. Na początku wyszło trochę włosków, ale uważam to za normalne przy używaniu nowego pędzla, teraz też nieraz się zdarzy jakiś włosek, ale bardzo rzadko.


Oriflame, zestaw do brwi, 22,90 zł



Oriflame, wzmacniający tonik do słabych włosów HairX, 22,90 zł
To jest już moje drugie opakowanie i nie wiem czy mi urosły jakieś nowe włosy, jedyne co zauważyłam to że nie są takie przyklapnięte. Może żeby włosy się zagęściły trzeba zużyć więcej opakowań, ale chyba już nie wierzę w takie cuda :)

Avon, zestaw Solutions, 20 zł

Nietłusty krem matujący na dzień
Delikatny krem nawilżający na noc do skóry wrażliwej
Liftingujący żel do biustu
Krem przeciw rozstępom

Na pewno dziwicie się dlaczego za tyle produktów tak mało do zapłaty, ale taka cena jest dla osób które po zapisaniu się do Avon przejdą pierwszy stopień szkolenia kosmetycznego. Sądzę że warto.

Avon, zestaw kolorówki, 20 zł
To samo co wyżej, tylko drugi stopień szkolenia.
Kolory cieni najlepiej odwzorowane na drugim zdjęciu


Lekki podkład "Idealny kolor" Nude
Cienie Smokey eyes
Tusz "Pełnia rzęs" Black
Różdżka do ust 3 w 1: szminka, błyszczyk, konturówka  Frozen rose


Paletka Inglot z cieniami, zakupiona na Allegro, 90 zł

Jeżeli ktoś zainteresowany numerami kolorów tych cieni to proszę pisać.

2 komentarze:

  1. hej co myslisz o akrylowym uwatdzaczu z alkemiki? mam łamliwe paznocie czy on pomoże? prosze odpisz zastanawiam sie czy go zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o utwardzenie to paznokcie są twardsze, a jeżeli o twardość jak sztuczne paznokcie to raczej nie :), chyba żeby spróbować pomalować dwie warstwy, ja zawsze robiłam tylko jedną.

      Usuń

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...