sobota, 26 maja 2012

Zakupy kwietniowe

Jak zawsze spóźnione :)

Oriflame, Wiśniowy krem uniwersalny, 9,90 zł
Naprawdę pachnie wiśniowo




Avon, lakier do paznokci, kolor Orange Cream, 11,90 zł
Żeby ładnie pokrył paznokcie potrzeba dwóch warstw, ale to chyba zależy od lakieru bo miałam inny kolor z tej serii i wystarczyła jedna warstwa.



Avon, pierścionek Torrance, rozmiar uniwersalny, 24,90 zł




Avon, naszyjnik i kolczyki Ohura, 49,90 zł





Avon, okulary Anjali, 29,90 zł




Avon, torebka Tatyana, 49,90 zł




Avon, Anew Solar ADV Ochronny krem do twarzy SPF 50, 21 zł




Pomarańczowa torebka, kupiona na tzw. rynku, 25 zł
Bardzo podobał mi się ten kolor, taki wiosenny






Farba do włosów Londa, kolor rubin, ok. 12 zł
Używam tej farby już od dawna i jestem z niej zadowolona, ładnie farbuje włosy, szybko się nie spłukuje, no i przede wszystkim jest niedroga.




Avon, farba do włosów, kolor złoty mahoniowy brąz, 19,90 zł
Też używałam już kilka razy i jestem z niej zadowolona, jeszcze tego odcienia nie miałam, ale lubię eksperymentować :), miałam zawsze odcień jasna mahoniowa czerwień i naprawdę ten kolor podobał mi się. Niestety farby mają to do siebie że na każdych włosach odcień wychodzi inny, więc nie można całkowicie sugerować się odcieniem na pudełku. 


  
I to tyle, jak widać tym razem byłam uzależniona od produktów firmy Avon, tak jak w każdej marce jedne produkty są dobre a inne złe, a wy co sądzicie o kosmetykach Avonu, jakie są waszymi ulubieńcami a jakie nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...