sobota, 5 listopada 2011

Trinny i Susannah " Księga kobiecych sylwetek".


Mój pierwszy wpis będzie dotyczył ostatnio przeczytanej przeze mnie książki  Trinny i Susannah " Księga kobiecych sylwetek". 

Według mnie  jest ciekawa, opisuje wszystkie rodzaje sylwetek, w zależności od tego jaką kto posiada. Każda figura jest przedstawiona na jakiejś osobie, jakie stroje pasują i czego nie powinniśmy nosić. Jest 12 typów kobiecej sylwetki. Na końcu książki są porady jak można poprawić ubrania które  na nas nie pasują, albo kupiliśmy je pod wpływem chwili, a okazuje się po przymierzeniu że to nie to. Naprawdę warta polecenia książka, jeżeli ktoś się tym interesuje. Ja miałam tak dobrze, że mogłam wypożyczyć w bibliotece, ale gdybym jej nie czytała to bym kupiła, bo już się nawet do tego przymierzałam. Jednak szczęśliwym trafem znalazłam w bibliotece. 

Przyznaję, że miałam trochę problem z dobraniem do siebie  jaki posiadam typ figury, umieściłam się w trzech kategoriach i nadal nie wiem, do której należę. Czy ktoś z was czytał może tą książkę,  a jak tak to co o niej sądzicie? Czy wy też mieliście problem z dobraniem do siebie sylwetki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...