piątek, 11 listopada 2016

Ulubieńcy października.

1. Książka "Wykolejony" Michael Katz Krefeld porusza problem prostytucji, brak możliwości wyrwania się z tego środowiska pomimo chęci innego życia, strach, ciągła niepewność jak to będzie dalej i warunki w jakich żyły te dziewczyny wzbudził we mnie smutek i złość. Złość z tego względu że tak naprawdę nikt się nimi nie interesował , że osoby które powinny je chronić jeszcze godziły się na ten precedens.  Jeszcze dochodzi motyw seryjnego mordercy, który te prostytutki zabija, uważając że i tak nie są one nikomu potrzebne.




2. Blog Programista po godzinach. Ma tez profil na FB, trafiłam na ten blog niedawno, jeszcze nie próbowałam nic z przepisów ale zapowiada się ciekawie. Prowadzi go programista , który w wolnych chwilach gotuje z synkiem.

3. Aplikacja na telefon Photo Editor. Też niedawno wypatrzyłam że otworzymy ten program na komputerze. Można wejść przez link który podałam. Bardzo ciekawa aplikacja do zdjęć, różniaste efekty, napisy, kolaże, gotowe projekty gdzie możemy wpisać swój tekst. Część dodatków jest za darmo a część trzeba wykupić, ale naprawdę warto spróbować.

4. Filmy Inferno , kolejna ekranizacja książki Dana Browna. Znowu pełno akcji jak w poprzednich filmach, zagadka do wyjaśnienia i tym razem maniak chcący naprawić świat.

Zanim się pojawiłeś, smutny film ale wart obejrzenia, trochę łez mi wycisnął. Głupi wypadek, jedna chwila i życie może całkowicie się zmienić. Decyzja głównego bohatera z jednej strony zrozumiała a z drugiej nie jeżeli spotkał tą właściwą osobę. Po prostu niezbadane są ścieżki ludzkie.

Powiedz mi jak umrę, niby horror ale tak straszny nie był, chociaż trzymał w napięciu. Grupka ludzi podejmuje się eksperymentu, który kończy się w taki sposób o którym nawet by nie pomyśleli. I tak naszła mnie refleksja czy chciałabym wiedzieć co mnie spotka w przyszłości, z jednej strony może dałoby się coś wtedy zmienić, ale z drugiej to nie wiem czy chciałabym to wiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...