poniedziałek, 14 listopada 2016

KIT ze Studio Calico

Chciałam wam pokazać co można było dostać w październikowym zestawie. Pierwszy raz zamawiałam, udało mi się kupić w promocji za 5$, przesyłka też nie była duża 3$. Nie wiem czy taka jest zawsze, czy tylko podczas promocji, ale przy tak niewielkich kwotach warto było spróbować. Jeszcze oprócz tego zamówiłam zestaw koszulek do Project Life.






Cały KIT spakowany był w zasuwaną torebeczkę, bardzo fajny pomysł. W zestawie były karty do Project Life, niektóre miały złote motywy, napis piankowy, złote napisy na paseczkach do samodzielnego przyklejenia, złoty alfabet, tekturowe die-cuty (chyba tak to się nazywa ), stemple silikonowe, badziki, karteczki z wyciętymi cyferkami i takie fajne przezroczyste karteczki (ale nie mam pomysłu jak je wykorzystać). Jak na mój pierwszy zestaw bardzo mi się spodobał, szkoda że bez promocji tyle kosztuje i podejrzewam że przesyłka też może wzrosnąć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaległości zakupowe z 2017

W czerwcu zrobiłam zakupy w dwóch miejscach. sklep ScrapButik Kupiłam pudełko z niespodziankami Mystery Box, a ponieważ lubię prezenty dl...